BIP Urzędu Gminy w Śniadowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Decyzja o odroczeniu terminu płatności podatku od środków transportowych i zobowiązań podatkowych (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny).

Miejsce załatwienia sprawy

Inspektor do spraw księgowości podatkowej lub wymiaru podatków - pokój numer 1.

Wymagane dokumenty


· Podanie o odroczenie terminu płatności
· Dokumenty stanowiące o sytuacji majątkowej i rodzinnej podatnika: zaświadczenie o osiąganych dochodach podatnika oraz członków rodziny,o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie podatnika występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu jest osoba niepełnosprawna,inne (motywujące podanie)

Opłaty:

· odroczenie do 6 miesięcy - bez opłat
· powyżej 6 miesięcy - 5 zł za podanie
· za załącznik do podania - 0,50 zł

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

1 miesiąc, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy, licząc od daty złożenia przez wnioskodawcę kompletu wymaganych dokumentów.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Wójta Gminy

Inne wskazówki, uwagi:

Podanie musi byc złożone przez wymaganym terminem płatności.

Podstawa prawna:

art. 207 i 210 w związku z art. 48 § 1, pkt 1 ustawy z dnia 28 sierpnia Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn. zm.) oraz art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 26.11.1998 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego na lata 1999-2001 (Dz. U. Nr 150, poz. 983 z późn. zm.).

Data sporządzenia

środa, 23 lip 2003 11:57

Data zatwierdzenia

środa, 23 lip 2003 12:02
Data dodania: środa, 23 lip 2003 11:57
Data upublicznienia: środa, 23 lip 2003 12:02
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 2558 razy