BIP Urzędu Gminy w Śniadowie

Biuletyn Informacji Publicznej



Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.02.2025 roku

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 18 lut 2025 15:14
Data opublikowania: wtorek, 18 lut 2025 15:16
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 164 razy




Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 06.02.2025 roku

ws postępowania: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Śniadowo w latach 2025 - 2027”

Dot. postępowania: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Śniadowo w latach 2025 - 2027”
Nr postępowania:  RGIZ.271.9.2024

Na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, KOMA Sp. z.o.o. (dawniej KOMA Sp. z.o.o. Sp. k.) zwraca się z prośbą o udostępnienie poniższych dokumentów (skanów) oraz informacji:
- formularzy ofertowych i cenowych złożonych przez wszystkich Wykonawców,
- umowy podpisanej z Wykonawcą

Z poważaniem,

Karolina Sulima
Młodszy specjalista ds. zamówień publicznych

723 335 033, 87 610 07 07
KOMA Sp. z o.o.

ul. Podmiejska 7,19-300 Ełk

   

 


 

ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK

 

Śniadowo, dn. 07.02.2025r.

RGSR.1431.2.2025

KOMA Sp. z o.o

ul. Podmiejska 7

19-300 Ełk

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 6 luty 2025 r. dotyczącej postepowania „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Śniadowo w latach 2025-2027”, przesyłam formularze ofertowe z cenami wykonawców oraz umowę z Wykonawcą. 

 

Z up. Wójta

mgr inż. Barbara Bednarczyk-Szabłowska

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 7 lut 2025 12:35
Data opublikowania: piątek, 7 lut 2025 12:38
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 188 razy



Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25.10.2024 roku

WNIOSEK

O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

Szanowni Państwo,

Na podstawie art. 2 oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r., o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:

  1. Czy Rada Gminy (Rada Miasta) podjęła uchwałę o przygotowaniu przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) projektu tzw. uchwały krajobrazowej tj. uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane  – tj. czy podjęto uchwałę, o której mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 503) – dalej „upzp”, jeśli tak to kiedy;
  1. Czy sporządzono projekt tzw. uchwały krajobrazowej tj. uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, o której mowa w art. 37a ust. 1 upzp, jeśli tak to kiedy;
  1. Czy wójt (burmistrz, prezydent miasta) wystąpił do organów, o których mowa w art. 37b ust. 2 upzp o zasięgnięcie opinii o projekcie tzw. uchwały krajobrazowej;
  1. Czy projekt tzw. uchwały krajobrazowej został wyłożony do publicznego wglądu, a jeśli nie to kiedy planuje się jego wyłożenie?
  1. Kiedy projekt tzw. uchwały krajobrazowej zostanie poddany pod głosowanie na Radzie Gminy (Radzie Miasta)?

Proszę o przesłanie ww. informacji pocztą elektroniczną, w formacie PDF na adres: **************************

 

Z poważaniem

Sz. P.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 25 paź 2024 15:15
Data opublikowania: piątek, 25 paź 2024 15:18
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 480 razy