Oferty pracy Powiatowego Urzędu Pracy na dzień 12.01.2024 r.

2023-12-29 08:40
Oferty pracy Powiatowego Urzędu Pracy na dzień 12.01.2024 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 12.01.2023 r.


Wykształcenie podstawowe, zawodowe:


5- Pracownik produkcji /Praca przy linii produkcyjnej/orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; 1os
3- Kierowca/ Transport materiałów do badania. Transport osób. Dbanie o stan techniczny pojazdu./ wykształcenie: podstawowe, mile widziane zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kategorii B, preferowane prawo jazdy kategorii C, preferowany ukończony kurs kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, rzetelność, sumienność, fachowość, systematyczność, odpowiedzialność. Umiejętności organizowania pracy własnej, współpracy w zespole i komunikowania, odporność na stres; 1os.
2- Operator koparki - kierowca samochodu ciężarowego/ Operator koparki; kierowca samochodu ciężarowego (kat. C)./ wyk. zawodowe, prawo jazdy kat. C, uprawnienie: operator koparki, mile widziane uprawnienia na przewóz rzeczy, doświadczenie- mile widziane; 1os.
1- Pracownik szwalni/ Obsługa maszyn szwalniczych: stębnówek, owerloków, hafciarek./Oferta ze środków PFRON./ wyk, zawodowe; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
444- Pomocnik lakiernika/ wyk. zawodowe- mechaniczne- mile widziane, min. 2 lata doświadczenia; 1os.
440- Kierowca samochodu ciężarowego/ Realizacja zleceń na terenie UE./ wyk. zawodowe, prawo jazdy kat. C, prawo jazdy kat. C + E- mile widziane, świadectwo kwalifikacji, mile widziane doświadczenie zawodowe; 5os.
438- Magazynier- kierowca/ Układanie towaru. Dowóz towaru do klienta/,wyk. zawodowe, prawo jazdy kat. B, mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych: 1 os.
437- Kierowca autobusu i samochodu ciężarowego/ wyk. zawodowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, prawo jazdy kat. D i C- mile widziane, pracodawca zapewnia możliwość przeszkolenia/;1 os.
424- Piekarz/ Wyrób i wypiek pieczywa/ wyk zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe, umiejętności: wyrób i wypiek pieczywa, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 2os
422- Stylistka rzęs /Wykonywanie stylizacji rzęs w salonie kosmetycznym./, wymagane doświadczenie zawodowe, umiejętności/certyfikaty: stylizacja rzęs metodą: 2:1, 3:1, 4:1; 1os.
407– Hydraulik/ Naprawa, konserwacja, usuwanie usterek /wyk. zawodowe budowlane o kierunku sanitarnym/; 1os.
405– Elektryk/ Nadzorowanie i utrzymywanie w stałej sprawności technicznej całości instalacji elektrycznej maszyn i urządzeń we wszystkich obiektach zakładu. Przeprowadzanie drobnych napraw sieci i urządzeń elektrycznych oraz usuwanie awarii/ wyk. zawodowe, średnie zawodowe; 1os.
403– Kucharz/kucharka/ Przygotowywanie posiłków. Zarządzanie pracą w kuchni. Dbanie o utrzymanie porządku w kuchni/wyk. zawodowe, doświadczenie zawodowe, umiejętność gotowania, samodzielność;1os.


Wykształcenie średnie:


7- Manikiurzystka/ Manicure i pedicure frezarkowy; manicure i pedicure tradycyjny; przedłużanie żelem./ wyk. średnie, umiejętność: stylizacji dłoni i stóp, obsługa klienta, doświadczenie - mile widziane; mile widziane kursy i szkolenia z zakresu stylizacji paznokci; 1os
6- Stylista brwi/ rzęs / Regulacja brwi, henna/ farbowanie brwi, laminacja brwi i rzęs, dbanie o czystość miejsca pracy./wyk. średnie, umiejętność: stylizacji brwi i rzęs, obsługa klienta, doświadczenie- mile widziane; mile widziane szkolenia z zakresu stylizacji brwi i rzęs; 1 os
442- Pracownik biurowy/ Prace biurowe. Komunikacja z kontrahentami./ wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, znajomość języka niemieckiego i/lub francuskiego (poziom A2- niższy średnio zaawansowany)- mile widziane, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 1os.
441- Spedytor/ Spedytor: Planowanie transportu. Komunikacja z kontrahentami./ wykształcenie min. średnie (kierunki: logistyka/transport- mile widziane), komunikatywność, znajomość języka niemieckiego i/lub francuskiego (poziom A2- niższy średnio zaawansowany), doświadczenie zawodowe- mile widziane; 1os.
439- Asystent ds. technologii żywności/ Asysta w zakresie analiz organoleptycznych żywności. Udział w przygotowaniu prób badań i prób ofertowych. Obsługa sprzętu laboratoryjnego. Pomoc w opracowaniu i archiwizacji dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach./ wykształcenie średnie/wyższe, kierunek/specjalność: technologia żywności lub pokrewne; uprawnienia/umiejętności: komunikatywność, podzielność uwagi, chęć rozwoju swoich kompetencji, kreatywność, pomysłowość i pasja do kulinariów; 1os.
434- Koordynator ds. administracyjno- biurowych /Koordynowanie, doskonalenie i monitorowanie procesów administracyjnych w firmie. Odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów zawiązanych z przydzielonymi zadaniami. Koordynacja komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy. Przygotowywanie spotkań biznesowych. Obsługa obiegu dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy./ wykształcenie średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 3 lata, uprawnienia/umiejętności: dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie; dyspozycyjność, skrupulatność oraz systematyczność; zdolność do pracy z dużą ilością informacji; mocno rozwinięta umiejętność komunikacji; wysoka kultura osobista; mile widziana znajomość języka angielskiego- B1- poziom średnio zaawansowany; 1os.
428- Technolog przemysłu spożywczego/ Współpraca przy realizacji strategii badawczo- rozwojowej firmy. Tworzenie koncepcji rozwoju nowych produktów. Optymalizacja gotowych receptur. Uczestnictwo w panelu sensorycznym. Nadzorowanie rynku w celu pozyskania nowych technologii i produktów./ wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: technologia żywności, żywienie człowieka lub pokrewne, doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 2 lata; umiejętność analitycznego myślenia, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, dokładność w realizacji zadań; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, dodatkowe wymagania: orzeczenie do celów sanitarno- epidemiologicznych- mile widziane, język angielski- C1-zaawansowany; 1os.
426- Specjalista ds. Jakości/  Współodpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie Systemu Jakości działającego w firmie; udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznych; prowadzenie dokumentacji audytowej; opracowywanie i weryfikacja dokumentacji jakościowej zgodnej z ZSZJ; przeprowadzanie kontroli jakościowej w obszarze produkcyjno- magazynowym/ wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: technologia żywności, żywienie człowieka lub pokrewne, doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 2 lata; uprawnienia/umiejętności: praktyczna znajomość standardów IFS, dokładność realizacji zadań, komunikatywność, dyspozycyjność, dodatkowe wymagania orzeczenie do celów sanitarno- epidemiologicznych- mile widziane, język angielski- C1-zaawansowany; 1os.
400- Pielęgniarka/ Funkcje pielęgnacyjne wobec rodziny i jej członków w środowisku ich zamieszkania w sytuacji zdrowia, choroby i niepełnosprawności. Praca w gabinecie zabiegowym./ wykształcenie średnie kierunkowe, wykształcenie wyższe kierunkowe
II stopnia, I stopnia, kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarki, mile widziane: kurs szczepień, kurs EKG oraz prawo jazdy kat. B; 1 os.
Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
4- Specjalista ds. administracyjnych/ Osoba na stanowisku Specjalisty ds. administracyjnych będzie odpowiedzialna w szczególności za: wyszukiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach i zasadach pozyskiwania środków na projekty współfinansowane ze środków UE i innych programów krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów, współpracę z koordynatorami projektów w zakresie bieżącej kontroli prawidłowości realizacji projektów, terminowego składania raportów i sprawozdań z realizacji projektu, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi administracji propozycji szczegółowych zasad realizacji i rozliczeń projektów dofinansowanych ze środków poszczególnych funduszy, prowadzenie rejestru złożonych wniosków oraz rejestru realizowanych przez Uczelnię projektów, utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji zarządzających i wdrażających fundusze strukturalne w Polsce, przygotowywanie dla Ministerstwa Edukacji i Nauki okresowych informacji na temat realizowanych i planowanych do realizacji projektów, obsługę systemu POL-on w zakresie raportów związanych z projektami realizowanymi przez Uczelnię, przygotowanie okresowych sprawozdań o złożonych wnioskach, przyznanych środkach i postępach realizowanych projektów, organizację spotkań z kierownikami projektów, współpracę w pozyskiwaniu i wykorzystywaniu środków zewnętrznych oraz koordynowanie strategicznych inwestycji Uczelni z zakresu współpracy nauki z gospodarką/przemysłem, współpraca z otoczeniem gospodarczym, jednostkami samorządu terytorialnego, władzami administracyjnymi regionu, inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów./ Wykształcenie wyższe magisterskie (administracja/ekonomia), 2-letnie doświadczenie przy wnioskowaniu lub realizacji projektów EFS, POKL, RPO, POWER, FERS na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień związanych z realizacją i rozliczaniem projektów, znajomość dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS, RPO, POWER, FERS, wiedza z zakresu zagadnień związanych z PZP i konkurencyjnością, biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych, w szczególności MS Word i MS Excel, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, dokładność, rzetelność i sumienność, opanowanie, umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość w wykonywaniu obowiązków. Dodatkowym atutem będzie: znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym, znajomość realiów funkcjonowania uczelni wyższych; 1os.
* pełna informacja o naborze znajduje się na stronie:
https://al.edu.pl/pracownicy/226-specjalista-ds-administracyjnych-ros-1102-24-23
443- Psycholog/ Poradnictwo psychologiczne indywidualne, dla dzieci, dorosłych, dla par, rodzin, warsztaty grupowe./ wykształcenie wyższe, kierunek: psychologia, doświadczenie zawodowe/ staż pracy: min. 2 lata; uprawnienia/umiejętności: poradnictwo i interwencja kryzysowa; 1os.
404 - Psycholog /wyk. wyższe kierunkowe/;1os
402 -Lekarz medycyny /wyk. wyższe- medyczne, kierunek lekarski-specjalizacja z medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych, prawo do wykonywania zawodu/; 4os
401- Lekarz ginekolog/ wykształcenie wyższe- medyczne- specjalizacja z ginekologii, prawo do wykonywania zawodu/;1os.


Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl


Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 106 (I piętro), tel. (86) 215 80 15.