Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 03.10.2025r.
Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
352- Pracownik produkcji/ Utrzymanie porządku i przestrzeganie zasad BHP. Obsługa linii produkcyjnej i zautomatyzowanych maszyn. Kontrola procesu produkcji. Obsługa elektronarzędzi. Zgłaszanie awarii i problemów technicznych./ Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym. Chęć długoterminowego zatrudnienia. Zaangażowanie i otwartość na współpracę oraz naukę. Mile widziane doświadczenie przy liniach produkcyjnych i umiejętności mechaniczne (nie wymagane); 5os.
351- Osoba sprzątająca/ Sprzątanie pomieszczeń. Dbanie o czystość i porządek./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe: mile widziane; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
348- Pracownik produkcyjny- operator maszyn/ wykształcenie zawodowe, 1os.
347-Pracownik produkcyjny- operator maszyn/ wykształcenie min. zawodowe; 1 os z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
346- Elektromechanik w Zespole w Łomży w Sekcji Wspomagającej w Wydziale Transportu KWP w Białymstoku/ Wykonywanie zleconych prac obsługowo- naprawczych sprzętu transportowego. Obsługa urządzeń i przyrządów kontrolno- pomiarowych przy pracach elektrycznych i mechanicznych. Wykonywanie jazd próbnych./ zasadnicze zawodowe, zasadnicze branżowe; uprawnienia/umiejętności: samodzielne, prawidłowe i terminowe wykonywanie zleconych przez przełożonych prac obsługowo- naprawczych elektrycznych i mechanicznych sprzętu transportowego będącego na wyposażeniu Policji; staż pracy: nie wymagany; 1os.
345- Pracownik gospodarczy/ Drobne prace konserwacyjno- naprawcze. Sezonowo: koszenie trawy, odśnieżanie. Miejsce pracy: Stacja Narciarska- Rybno./ wykształcenie podstawowe; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
343- Monter konstrukcji stalowych/ Przygotowanie i montaż elementów stalowych zgodnie z rysunkiem technicznym, a także ich obróbka, zabezpieczanie oraz ewentualny demontaż. Praca na terenie Polski i Niemiec./ wykształcenie zawodowe o profilu mechanicznym lub budowlanym, doświadczenie zawodowe min. 0,5 roku na podobnym stanowisku, mile widziane certyfikaty i uprawnienia, umiejętności i uprawnienia: czytanie rysunków technicznych; 20 os.
340- Sprzątaczka/ Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, technicznych. Zamiatanie, odkurzanie, mycie okien, ścieranie kurzy itp./ wymagania: sumienność, punktualność, orzeczenie o niepełnosprawności; 3 os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
334- Pracownik gospodarczy/ Sprzątanie, dbałość o mienie instytucji, obsługa wydarzeń odbywających się w instytucji./ wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe, możliwość wykonywania pracy na wysokościach, dyspozycyjność (równoważny czas pracy), niekaralność. Mile widziane: podstawowa znajomość języka obcego, prawo jazdy kategorii B; 1os.
320- Malarz-szpachlarz/ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętności: malowanie, szpachlowanie; 1os.
319- Murarz-tynkarz/ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętności: murowanie, tynkowanie; 1os.
318- Glazurnik/ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętność układania glazury; 1os.
312- Serwisant/ Wymiana opon, wulkanizacja, serwis klimatyzacji./ prawo jazdy kat. B, wykształcenie zawodowe, typ. mechaniczne, kierunek: mechanik pojazdów samochodowych mile widziane, doświadczenie mile widziane (pracodawca oferuje możliwość przyuczenia); 1os.
311- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów./wykształcenie zawodowe, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno– epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta; 2os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
310- Magazynier/ Załadunek i rozładunek towaru. Konfekcjonowanie grysu i kamieni./ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, uprawnienie na operatora wózka widłowego, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 1os.
305- Monter/ pomocnik montera/ Monter instalacji fotowoltaicznych/ pomocnik montera instalacji fotowoltaicznych./ wykształcenie podstawowe/ zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe; 1os.
304- Pracownik produkcji/ Obsługa linii produkcyjnej./ wykształcenie podstawowe, 1 os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
298- Monter instalacji sanitarnych/Montowanie instalacji sanitarnych/ wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, *ew. osoba do przyuczenia; 1 os.
297- Mechanik samochodowy/wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe; 1os.
290- Pracownik ds. marketingu i social mediów/ Pozyskiwanie klientów. Prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych, realizacja działań marketingowych i wsparcie bieżących działań promocyjnych firmy/ wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie zawodowe w marketingu i prowadzeniu social mediów; 1 os.
289- Spawacz/Punktowacz/ Spawanie lub punktowanie maszyn rolniczych/ wykształcenie podstawowe, umiejętność spawania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziane uprawnienia, * w razie konieczności pracodawca skieruje na szkolenie; 3 os.
273- Kucharz/ Przygotowanie dań kuchni włoskiej./ wymagane: wykształcenie zawodowe/ zawodowe- gastronomiczne, doświadczenie zawodowe, książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia; 1os.
246- Operator koparki/ Miejsce wykonywania pracy: woj. podlaskie, lubelskie./ wykształcenie zawodowe, uprawnienia operatora koparki, minimum rok doświadczenia zawodowego; 2os.
Wykształcenie średnie:
337- Technolog produkcji pasz/ Opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie receptur pasz zgodnie z normami żywieniowymi i wymogami prawa. Nadzorowanie procesów produkcyjnych. Kontrola jakości surowców i gotowych produktów. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej./ wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia żywienia/ lub zootechnika lub biotechnologia lub pokrewne, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; znajomość prawa paszowego oraz systemów jakości ISO, HACCP, GMP; umiejętność pracy z recepturami, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność; 1os.
336- Referent ds. finansowych/ Prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów księgowych. Weryfikacja faktur pod względem formalnym i rachunkowym. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby działu finansowego. Współpraca z innymi działami firmy i instytucjami zewnętrznymi./ wykształcenie średnie- ekonomiczne, doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość programu SYMFONIA; 1os.
335- Operator mieszalni pasz/ Obsługa i nadzór nad urządzeniami mieszalni pasz. Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z recepturami i harmonogramem. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie maszyn. Kontrola jakości surowców i gotowych mieszanek./ wykształcenie średnie –techniczne, umiejętność obsługi maszyn i urządzeń produkcyjnych; 1os.
333- Pracownik techniczny/ Sprzątanie, dbałość o mienie instytucji, techniczna obsługa wydarzeń odbywających się w instytucji, naprawa sprzętów, bieżące naprawy i remonty./ wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe, możliwość wykonywania pracy na wysokościach, dyspozycyjność (równoważny czas pracy), niekaralność, prawo jazdy
kategorii B. Mile widziane: podstawowa znajomość języka obcego, uprawnienia do przewozu osób i rzeczy, uprawnienia SEP 1kV,umiejętność obsługi elektronarzędzi, umiejętność diagnozowania i usuwania usterek; 1os.
332- Pracownik w dziale administracji/ Prowadzenie sekretariatu, zarządzanie korespondencją, obsługa gości, sprzedaż biletów, obsługa publiczności./ wykształcenie co najmniej średnie, komunikatywna znajomość języka angielskiego, biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) i urządzeń biurowych, dyspozycyjność (równoważny czas pracy), niekaralność. MILE WIDZIANE: prawo jazdy kategorii B; 1os.
326- Specjalista ds. kontroli jakości/ Wykonywanie prób produkcyjnych. Prowadzenie dokumentacji stosowanych surowców. Udział w pracach badawczo- rozwojowych Spółki. Prowadzenie ISO i HACCP./ wykształcenie średnie kierunkowe/ wyższe kierunkowe, mile widziane: książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych; 1os.
324- Sprzedawca/ Sprzedaż produktów rolnych, doradztwo. Obsługa transakcji płatniczych./wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość branży rolniczej, mile widziana znajomość programy SYMFONIA; 1os.
281- Monter urządzeń telekomunikacyjnych/0,5 etatu/ Wsparcie serwisowe klienta w zakresie usług po światłowodzie: telewizja, Internet. Wykonywanie przyłączeń światłowodowych do klienta./ wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość podstaw informatyki, w tym systemu Windows; doświadczenie zawodowe: mile widziane, *istnieje możliwość przyuczenia; 1os.
Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
350- Kierownik budowy/ Miejsce pracy: woj. podlaskie i inne okoliczne województwa/ wykształcenie wyższe kierunkowe, uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, prawo jazdy kat. B, doświadczenie mile widziane (*ew. osoba do przyuczenia); 1os.
349- Informatyk urzędu/ Prowadzenie spraw związanych z komputeryzacją Urzędu, w tym utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej Urzędu (serwery, sieci komputerowe, stacje robocze, urządzenia peryferyjne). Organizacja i nadzór nad zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Udział w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym: przygotowanie wniosku, realizacja projektu informatycznego, nadzór nad wdrożeniem oraz rozliczanie finansowe i merytoryczne wniosku. Rejestrowanie oraz techniczna obsługa sesji Rady Gminy. Administrowanie systemami serwerowymi (Linux, Windows Server, AD Samba4, IIS), bazami danych (Firebird, MSSQL) oraz systemami bezpieczeństwa (Wazuh, Zabbix, Endian), a także środowiskami wirtualizacji opartymi na Proxmox). Zarządzanie uprawnieniami użytkowników do systemów informatycznych, w tym prowadzenie ewidencji użytkowników oraz przypisanych im systemów i ról. Pełnienie funkcji redaktora Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miastkowo. Pełnienie zadań administratora strony internetowej Urzędu. Obsługa informatyczna stanowisk komputerowych i sieci informatycznej w Urzędzie. Elektroniczne archiwizowanie danych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów. Pełnienie zadań Administratora Systemów Informatycznych. Wsparcie techniczne i szkolenie pracowników Urzędu w zakresie obsługi systemów informatycznych i aplikacji biurowych. Tworzenie i eksploatacja baz danych. Zarządzanie centralą VoIP konfiguracja, utrzymanie, obsługa systemu telefonii IP w Urzędzie oraz analiza i rozliczanie połączeń telefonicznych. Udział w organizacji i obsłudze informatycznej wyborów. Dbanie o bezpieczeństwo systemów informatycznych, w tym ochrona przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz realizacja wymogów prawnych w zakresie RODO i ustawy o cyberbezpieczeństwie. Nadzór techniczny nad systemem sterowania oświetleniem ulicznym oraz dokonywanie zmian w systemie poprzez dostosowanie czasu pracy oświetlenia dla czasu letniego i zimowego./ Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania: niezbędne: jest obywatelem polskim; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; cieszy się nieposzlakowaną opinią; wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym; udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy; praktyczna znajomość systemów operacyjnych Linux (administracja, konfiguracja, utrzymanie); doświadczenie w pracy z systemami wirtualizacji, w szczególności Proxmox VE; znajomość narzędzi monitorowania i bezpieczeństwa: Wazuh- system klasy SIEM, Zabbix system monitoringu infrastruktury IT. Umiejętność administrowania systemami bazodanowymi: Firebird, Microsoft SQL Server (MSSQL); doświadczenie w zarządzaniu usługami katalogowymi Active Directory na bazie Debian + Samba4; doświadczenie w pracy z systemami Windows Server konfiguracja usług systemowych oraz utrzymanie i administracja IIS; znajomość i obsługa rozwiązań UTM, w szczególności Endian Firewall; znajomość systemów pamięci masowej NAS wykorzystywanych do backupu danych; doświadczenie w administrowaniu macierzami SAN podłączonymi do środowisk serwerowych (np. poprzez Fibre Channel); umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych. Wymagania dodatkowe: dobra organizacja pracy oraz samodzielność w wykonywaniu zadań; znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi (TCP/IP, VLAN, VPN, firewall, routing); doświadczenie w tworzeniu kopii zapasowych i planów odtwarzania awaryjnego; znajomość zasad ochrony danych osobowych (RODO) i przepisów dotyczących cyberbezpieczeństwa w jednostkach publicznych; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; 1os.
* Pełna treść ogłoszenia o naborze (wraz z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie internetowej pracodawcy: www.miastkowo.pl
344- Organizator Społeczności Lokalnej w Centrum Usług Społecznych w Łomży/ Planowany zakres zadań na stanowisku: prowadzenie na bieżąco rozeznania: a. potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających, b. potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających; -opracowywanie, w oparciu o wnioski wynikające z rozeznania potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających, planu organizowania społeczności lokalnej i jego aktualizacji oraz realizacja tego planu; podejmowanie działań w celu aktywizacji wspólnoty samorządowej, w szczególności organizowanie działań wspierających; inicjowanie innych niż określone w pkt 3 działań zmierzających do wzmocnienia więzi społecznych i integracji wspólnoty samorządowej; współpraca z podmiotami prowadzącymi na obszarze działania centrum animację lokalną lub inne formy pracy środowiskowej. Pozostałe: wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska zleconych przez bezpośredniego przełożonego nie wymienione w niniejszym zakresie./ Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia animacji lokalnej lub innych form pracy środowiskowej, w tym pracy ze społecznością lokalną, posiadanie II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny w zakresie specjalności praca socjalna ze społecznością lokalną lub odbyła szkolenie z zakresu organizacji społeczności lokalnej, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat/-tka nie może mieć wydanego prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa umyślnego ściganego z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego, nieposzlakowana opinia, obsługa komputera w środowisku Windows, urządzeń biurowych oraz pakietu MF Office. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych, ogólna znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole, komunikatywność, obowiązkowość i sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu; 1os.
342- Psycholog- Konsultant Dowódcy ds. Profilaktyki Psychologicznej/ Pracownik powinien spełniać następujące wymagania kwalifikacyjne: Zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2021.869 t.j.) oraz Ponadzakładowy Układ Zbiorowy Pracy dla Pracowników Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Budżetowej z dn. 08.06.1998 r. (MON Kadr. 63/98 z późn. zm. zał. nr 1 pkt 31) pracownik powinien spełniać wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie: wyższe magisterskie (psychologia); obsługa komputera (pakietu biurowego MS Office: Word, Excel, poczty elektronicznej); dokładność, skrupulatność, zaangażowanie; posiadanie obywatelstwa polskiego; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych; 1os.
341- Podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska/ Główne zadania wykonywane na stanowisku: Prowadzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru: właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; nieruchomości niezamieszkałych; zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami, wprowadzanie danych do oprogramowania obsługującego te opłaty. Wystawianie wezwań do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami oraz uzyskania niezbędnych informacji w tym zakresie. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami w przypadku niezłożenia deklaracji przez właścicieli nieruchomości albo wystąpienia uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości danych zawartych w deklaracji. Naliczanie i dokonywanie przypisu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w stosunku do właścicieli nieruchomości, którzy nie wykonują obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji wynikających z przepisów art. 5 ust. 1 pkt 3b i art. 6 ust. 5a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 tj.). Koordynacja systemu kontroli o której mowa w art. 5aa wyżej przywołanej ustawy. 8. Prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat na rzecz gminy za gospodarowanie odpadami komunalnymi./ Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub administracja; staż pracy minimum 2 lata, w tym 2. letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej; znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy - szczególnie arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, Internet) i urządzeń biurowych; obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): wysoka kultura osobista, sumienność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność sporządzania pism urzędowych; 1os.
323- Specjalista ds. BHP/ Realizacja zadań z zakresu BHP./ wykształcenie średnie: technik BHP/ wyższe: bezpieczeństwo i higiena pracy, doświadczenie zawodowe: mile widziane; 1os.
315- Lektor języka angielskiego/ Nauczanie języka angielskiego (dzieci i dorosłych)./ wykształcenie wyższe: filologia angielska, doświadczenie zawodowe: mile widziane, dyspozycyjność; 1os.
Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl
Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 309 (III piętro), tel. (86) 215 80 15.